szombat, május 23, 2015

Szereplők

Laura (Lana)
Én:)))
Tudom, nem vagyok a legszebb, de na.
Írói megjegyzés:
 A lány karakterét
olyan majdnem teljesen tini-re
akarom formálni,
azaz, hogy smiley, nutella,
fiúk és ilyenek járnak
az eszébe, de mégis
egy kicsit más.
Krisztina (Kriszta)
Utálom Őt. Az osztály "menő csaja"
Írói megjegyzés:
Tipikus pláza cica.
Vagy, hogy a francba mondják.
Neki csak a smink,
a cipők és ruhák,
na meg a fiúk járnak
az eszébe.
Teljesen olyan:
- Képzeld, lefogytam öt kilót!
- Az jó.
- Nem vagy kíváncsi, hogyan?
- Várj kitalálom! Lemostad a sminked!

Petra ("Petrus")
Kriszta úgymond "csatlósa"
Kihasználja szegény Petrát,
Ő pedig észre se veszi.
Kedves lány.
Írói megjegyzés:
Ez a lány mindenkivel kedves.
Ő fogja biztatni drága
főszereplőnket, és vigasztalni,
míg a "sátán" nem csicskáztatja.

Andris (Andris)
Az én szerelmem.
Hát ez most rohadt nyálas volt,
de mindegy.
Írói megjegyzés:
Nem akarom ezt a történetet
álomsztorivá formálni,
ahol Laura és Andris
összejön, de ki tudja? :)


Péter (Peti)
Az egyik haverom, ha már nem
a barátom. Jó fej velem, csak úgy
mint Marci.
Írói megjegyzés:
A történetben terveztem veszekedéseket,
fiúk és lányok között.
Őt akartam a "békítőnek"

Marcell (Marci)
Ugyanolyan mint Peti.
Vagyis nem,
csak velem kapcsolatban.
Írói megjegyzés:
Rohad bunkó tud lenni,
ha akar, de csak ha akar.
Alapból kedves, jó fej srác.
Bence (Bence)
Az osztály "melege"
Tagadja, de mindenki tudja,
hogy az.
Írói megjegyzés:
Őt azért akartam bele tenni
a történetbe,
hogy kicsit legyen benne ez is.
Hát ez értelmes volt mondhatom.
Ő lesz az, akit piszkálnak,
de vannak haverjai.

Írói megjegyzés a történethez:
Nem szeretném ezt olyan, tipikus gimi
sztorinak, így persze nem erről fog szólni.
Nem csak erről,
de ez már a tartalomba is benne van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése